Návrat legendy fotografické techniky

Značka Kodak působí na poli fotografie více než sto let. V době digitálních technologií, se Kodak ztratil z výsluní. Nyní přichází divize KODAK PixPro s digitálními fotoaparáty a akčními kamerami včetně 360° VR kamer a kompaktů s funkcí ultrazoom pro běžné i náročnější uživatele.

SP360K4Kaerial 04Společným rysem nových řad fotoaparátů je velice intuitivní ovládání. Řada Friendly Zoom se drží základních hodnot společnosti, které vyznávají maximální jednoduchost používání. Díky tomu je vhodná ke každodennímu užívání. Všechny modely Friendly Zoom nabízí vyvážený poměr mezi výbavou a dostupnou cenou, avšak bez ústupků na kvalitě zpracování nebo komponentech. Fotoaparáty této řady disponují snímáním fotografií v rozlišení 16Mpix, záznamem HD videa, jasným LCD displejem s živými barvami, kvalitní světelnou optikou a až 20násobným optickým zoomem dle konkrétního modelu.

Řada digitálních fotoaparátů Astro Zoom už dle názvu vyniká především možnostmi optického zoomu s obrovským rozsahem a širokou škálou nastavení v jednotlivých režimech. Ergonomicky tvarované tělo každého modelu je inspirováno profesionálními fotoaparáty. Nespornou výhodou těchto přístrojů je univerzální zoom s optickou stabilizací. S jedním objektivem a vysokým rozsahem ohniskové vzdálenosti odpadá potřeba nosit na zádech foto batoh a více objektivů. 

Akční kamery Kodak jsou speciálně zkonstruované pro natáčení 360° videí. Mezi produkty jsou jak Full HD, tak 4K modely. Všechny jsou odolné proti prachu, mrazu, pádu nebo stříkající vodě. Videa jsou ve všech rozlišeních kompatibilní s platformou YouTube a Facebook 360°. Po nahrání na YouTube lze videa také se speciálními brýlemi sledovat ve virtuální realitě. Samozřejmostí je volně dostupná aplikace pro náhled videa a nastavení. Pro úpravu videí lze použít editovací software, který je též zdarma.   

V současné době uvádíme pro český a slovenský trh následující produkty:

FRIENDLY ZOOM

 

ASTRO ZOOM

AKČNÍ KAMERY

  • Friendly Zoom FZ43
  • Friendly Zoom FZ53
  • Friendly Zoom FZ152
  • Friendly Zoom FZ201
  • Astro Zoom AZ252
  • Astro Zoom AZ422
  • Astro Zoom AZ527
  • SP360 Extreme Pack
  • SP360 4K Extreme Pack
  • SP360 4K Dual Pro Pack
  • SP360 4K Aerial Pack

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

Výrobce smartphonů slaví tři roky

V roce 2014 značka Honor vstoupila na trh s modelem Honor 6. Jednalo se o vůbec první smartphone v Evropě vybavený infrastrukturou pro přenos dat v sítích 4G kategorie 6 integrovanou na čipu. Další věcí, kterou Honor 6 překvapil, byla cena. Pohybovala se mnohem níže než u podobně vybavených telefonů konkurenčních značek. A u toho už Honor zůstal.

Honor se zaměřil především na potřeby mladší generace, vždy také vynikal v poměru ceny a výkonu. Nicméně to neznamená, že jeho smartphony nejsou vhodné pro širokou veřejnost. Zejména jeho vlajkové lodě našly své místo i u vysoce postavených manažerů, obchodníků nebo třeba u žen v domácnosti. Budgetové telefony jsou pak oblíbené nejen u dětí, ale také u seniorů.

Čtrnáct zdařilých telefonů během tří let

Během tří let na našem trhu představila značka čtrnáct úspěšných telefonů, jeden phablet a jeden chytrý náramek. Honor vždy přicházel s nejnovějšími technologiemi a inovacemi, a to se týká i designu telefonů. Například už v květnu 2015 představila značka chytrý telefon s duálním fotoaparátem, Honor 6 Plus. Byl to tak vůbec první mobilní telefon s duálním fotoaparátem na našem trhu a nastavil tak standard budoucích top modelů všech značek. Mezi další průlomové telefony patří například kovový Honor 7 s bleskurychlou čtečkou otisků prstů na zádech přístroje a programovatelným tlačítkem, Honor 8 se skleněnými zády a duálním fotoaparátem nebo například Honor 6X, který ve své době jako první v nižší střední třídě představil čtečku otisků prstů a duální fotoaparát.

V listopadu 2015 u nás značka představila 7" phablet Honor X2, ve své době jeden z nejtenčích na světě.

V současné době je vlajkovou lodí Honor 9. Model, který svou výbavou, zvláště pak v poměru ke své ceně, přidělává vrásky konkurenci. V segmentu telefonů v ceně 400–500 EUR měl v září dle dat GFK téměř 40% podíl.

V portfoliu značky jsou jak designové modely s nejmodernějšími technologiemi, tak kvalitní a dobře vybavené budgetové modely s nejnovějším operačním systémem. Vybere si tedy každý.

Honor už není k sehnání jen online

Svou odvahu, kterou má značka i ve svém sloganu For the Brave, ukázal Honor hned po svém vstupu na náš trh. Na rozdíl od konkurenčních značek byly jeho modely k sehnání výhradně v online prodeji. Díky vysoké poptávce a popularitě modelů Honor se prodej brzy rozšířil a Honor se zařadil i do nabídky operátorů a kamenných prodejen. Produkty Honor jsou k sehnání u široké škály autorizovaných prodejců. Po celou dobu byl důležitým partnerem prodeje distributor telefonů společnost TCCM.

Kompletní zastoupení v České republice

Oproti jiným mladým značkám na našem trhu tu má Honor od začátku kompletní technické zázemí, technickou podporu nebo marketingové a obchodní oddělení. Kromě lokálních smluvních partnerů, u kterých se řeší reklamace, a kde mají skladové zásoby náhradních dílů, zde funguje také online podpora na oficiálních facebookových stránkách značky.

Honor vsadil na spolupráci s ambasadory

Téměř od samého začátku spolupracuje Honor s pečlivě vybranými ambasadory. Hlavní tváří značky je od podzimu 2015 snowboardistka a držitelka zlaté medaile ze ZOH v Soči Eva Samková. Na Slovensku značku reprezentuje downhillový cyklista Filip Polc. Mezi další tváře Honoru patří například kajakář Vavřinec Hradilek, skateboardista Tomáš Vintr, Michal Hrůza a Kapela Hrůzy, snowboardista a surfař Matěj Novák, youtuber Nejfake nebo freeskier Šimon Bartík. Honor si ke spolupráci vždy vybírá takové ambasadory, kteří odpovídají filosofii a náladě značky. Jsou tedy úspěšní, odvážní, moderní a stále v pohybu.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

Koncept notebooků pro společnosti

Potřeba mobilní práce, spolehlivost a vysoké nároky na zabezpečení dat, které již brzy zdůrazní evropské směrnice GDPR. To je jen několik aspektů, podle kterých vybírají počítače a notebooky pro firemní sféru vedoucí IT oddělení. Jaké specifické vlastnosti jsou podle zkušeností společnosti Toshiba ty nejzásadnější, které profesionální uživatelé vyžadují, a podle kterých byl formován návrh, výroba a nastavení jednotlivých doplňkových poprodejních služeb?

Portege X30 03 win10Základní zabezpečení dat

Biometrické senzory pro rychlé a bezpečné přihlášení, šifrování veškerých dat uložených na pevném disku nebo funkce AntiTheft, která umožní IT oddělením na dálku zablokovat ukradený či ztracený notebook. To jsou parametry, které vyžadují firmy, jimž záleží na bezpečnosti dat a chtějí předejít jejich zneužití. „Uvědomujeme si, že potřeba zabezpečení ve firemní oblasti stále vzrůstá. Abychom kromě dnes již standardních popsaných prvků pomáhali předcházet také útokům zvenčí, vybavujeme naše notebooky vlastním unikátním BIOSem. Ten zajišťuje nadstandardní ochranu vůči tomuto nebezpečí“, říká Tomáš Konečný, B2B sales manažer společnosti Toshiba pro CZ/SK a koordinátor prodeje v regionech CEE a SEE.

Nejvyšší laťka pro GDPR - předcházení lidskému faktoru v oblasti bezpečnosti

Chceme-li jít ještě dál, musíme se zaměřit také na lidský faktor. Úniky klientských databází a dalšího firemního know-how na základě vědomých a cílených kroků a obchodování s těmito informacemi nebo jiná forma jejich zneužití je dnes již běžnou součástí zkušenosti mnoha společností. Tato oblast je mimořádně citlivé téma, které je palčivé jak pro soukromé společnosti, tak i subjekty státního sektoru. Právě na toto téma se důrazně zaměří směrnice GDPR, které musí nejen tyto organizace naplnit. „Toto nebezpečí si uvědomujeme již dlouho, a proto jsme vyvinuli vlastní řešení Toshiba Mobile Zero Clietnt (TMZC), které přenáší bezpečnostní prvky specializovaných počítačových terminálů do mobilní sféry. TMZC je způsob, který nemá prozatím obdobu a jakým lze skutečně a reálně získat plnou kontrolu nad zabezpečením firemních dat při zachování možnosti mobilní práce. Jedná se o terminály bez operačního systému a jakýchkoli uložených dat v provedení klasických notebooků, které umožňují plnohodnotnou práci s veškerým firemním softwarem vzdáleně běžícím na virtuálním serveru s možností blokace nebo specifického nastavení využití USB portů a všech dalších možností konektivity“, popisuje vlastnosti tohoto řešení společnosti Toshiba Tomáš Konečný.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor