ZAP podporuje a odměňuje partnery, kteří investují do technologických řešení

Zyxel představila nový program pro své britské obchodní partnery, který jim za investice do technologických řešení přináší atraktivnější odměny a až 12% slevu z produktů pro malé a střední organizace.

Program je rozdělen do tří úrovní (Ally, Silver a Gold) a partnerům umožňuje postoupit na vyšší úroveň investicemi do čtyř produktových skupin:

  • Runrate (1 bod) – produkty určené malým organizacím a prodávané tradiční distribucí resellerům nebo online,
  • SMB (3 body) – vertikální technologické produkty s pokročilejšími funkcemi, které jsou prodávány prostřednictvím vyškolených/akreditovaných resellerů s přidanou hodnotou (VAR),
  • Cloud (5 bodů) – cloudová řešení poskytovaná našimi resellery s přidanou hodnotou (VAR).

Program nabízí širokou paletu pobídek, benefitů a možností rozvoje spolupráce, k čemuž mu napomáhá nový online portál pro partnery. Mezi výhody programu patří exkluzivní slevy, čtvrtletní pobídky, marketingové materiály, přednostní přístup na akce a přímé kontakty na všechny členy managementu a distributory společnosti Zyxel.

Za zmínku stojí také obchodní a technická školení pro partnery (online a offline), produktové slevy (začínající na 5% pro partnery na úrovni Ally), předprodejní asistence a pokročilá technická podpora.

„Změna našeho partnerského programu odráží novou globální strategii značky Zyxel, která klade důraz na to, co je důležité pro naše partnery,“ poznamenává Martin Bratičak, Head of Channel, CEE. „Zyxel je díky tomu jako společnost mnohem přístupnější. Chceme mít užší vazby s našimi partnery, investovat do těch, kteří se snaží prodávat naše řešení, a nabízet jim za to atraktivní marže a zisk.“

„Současně našim partnerům otevíráme nové příležitosti k růstu, a to zejména prostřednictvím nového cloudového řešení Nebula a multitechnologických řešení, jako jsou přepínače, bezdrátové technologie a bezpečnostní produkty,“ dodává Martin Bratičák. „Pro všechny partnery nabízející multitechnologická řešení bude mnohem snadnější dosáhnout vyšší úrovně programu.“

Další podstatnou výhodou je podpora pro specialisty na vertikální trh. Tito partneři se mohou těšit na exkluzivní přístup do výzkumného a vývojového orgánu Partner Advisory Council (PAC), na podněty od koncových uživatelů, větší podporu při přípravě nabídek do soutěží a na odborná školení.

„Chceme všem našim partnerům otevřít cestu ke skutečné spolupráci. Nezáleží na tom, jestli jste právě prodali první výrobek značky Zyxel nebo s námi máte dlouholetou úspěšnou spolupráci, program je tu pro vás, aby splnil vaše potřeby a umožnil vám růst,“ uzavírá Martin Bratičák.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

Úspěšný první rok po fúzi Dell Technologies

Dell Technologies oslavuje první výročí svého vzniku po zásadní fúzi společností Dell a EMC. V tomto prvním roce společnost sjednotila prodejní týmy Dell a Dell EMC a vytvořila distribuční kanál Dell Technologies o objemu 35 miliard dolarů a globální distributorský program, s nímž do portfolia Dell EMC přibylo 10 000 nových firemních zákazníků. Navíc společnosti Dell EMC výrazně v první polovině roku 2017 rostly tržby a to i díky křížovému prodeji řešení pro servery, úložiště, klientské počítače a konvergovanou infrastrukturu.

Dell Technologies se také podařilo rychle splatit dluhy ve výši přibližně 9,5 miliardy dolarů a dokončit tři důležité odprodeje částí aktivit. Společnost pokračovala v ročních investicích do výzkumu a vývoje ve výši 4,5 miliardy dolarů. Úspěchy Dell Technologies také zaznamenalo na obchodním poli: Například servery Dell EMC PowerEdge předstihly svého nejbližšího konkurenta a staly se světově nejprodávanějšími servery s procesory Intel x86 podle počtu dodaných jednotek. Dell Technologies dále oznámilo podepsání smlouvy s největší světovou společností z digitálního průmyslu General Electric. Ta se zavázala po několik let odebírat od společnosti Dell Inc. infrastrukturu a výpočetní řešení pro koncové uživatele. V prvním roce po fúzi též Dell Technologies získalo řadu ocenění a ještě aktivněji působilo v oblasti společenské odpovědnosti.  

Do rodiny podniků Dell Technologies patří Dell, Dell EMC, Pivotal, RSA, SecureWorks, Virtustream a VMware. Skupina tak má postavení tržního lídra s tržbami 74 miliard dolarů a nejrozsáhlejším portfoliem v oboru – od klientských počítačů přes datová centra až po cloud.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

Tech Data představuje svou novou identitu

Společnost Tech Data představila novou identitu své značky. Po dokončení transformační akvizice divize Technology Solutions společnosti Avnet v první polovině letošního roku, společnost Tech Data vytvořila jednotnou globální značku, jež využívá výhod kompletního dosahu, efektivity a technické odbornosti této nové spojené organizace. Společnost Tech Data nyní bude na všech světových trzích vystupovat jako jedna značka, což obchodním partnerům přinese řadu výhod, včetně bezkonkurenčního kompletního portfolia produktů, řešení a služeb.

„Během doby, kdy jsme rozvíjeli naše podnikání v očekávání toho, co bude následovat, vyvíjela se také značka Tech Data. Jsem hrdý, že dnes můžeme představit novou společnost Tech Data a začít psát další kapitolu v historii naší společnosti,“ pronesl Bob Dutkowsky, předseda a CEO společnosti Tech Data. „Naše nová globální značka vychází z prověřené síly jména Tech Data a přináší sjednocený příslib integrity, odbornosti a dokonalých služeb.“

Společnost Tech Data je jedinečný globální distributor IT technologií a stará se o úspěch svých zákazníků i dodavatelů. Nabízí vysoce specializované kompetence v oblasti technologií nové generace, rozsáhlé schopnosti v oblasti softwaru a služeb a nejlepší logistický systém v celém odvětví. Navíc se může spolehnout na podporu globálního IT systému, který zvládne cokoli od zpracování prodeje notebooku až po složitou konfiguraci komplexního řešení od více dodavatelů. Tech Data se stala společností, za kterou hovoří nejen samotné produkty, ale především obchodní výsledky. „S napětím očekáváme, jak se bude vyvíjet budoucnost naší společnosti, která spojuje svět prostřednictvím technologií,“ dodává Bob Dutkowsky.

Aby mohla Tech Data i nadále zastávat specializovaný přístup a zachovat si výjimečně vysokou úroveň služeb, na kterou jsou její obchodní partneři zvyklí, seskupila své nabídky do dvou hlavních portfolií řešení v rámci značky Tech Data:

  • Portfolio řešení pro koncové uživatele Tech Data Endpoint Solutions společnosti Tech Data, dříve označované jako Broadline, primárně zahrnuje PC systémy, mobilní telefony a příslušenství, tiskárny, periferní zařízení, spotřební materiál, software a spotřební elektroniku.
  • Portfolio pokročilých řešení Tech Data Advanced Solutions společnosti Tech Data pak zahrnuje zejména technologie pro datová centra, jako jsou například úložiště, síťové prvky, servery, software pro pokročilé technologie a konvergovaná/hyperkonvergovaná infrastruktura. Toto portfolio obsahuje také technologie nové generace, mezi něž patří řešení pro cloud, internet věcí (IoT), mobilitu, zabezpečení a analýzu.

Technologická řešení nové generace a služby nabízené společností Tech Data, včetně služeb pro řízení životního cyklu, CRM, integraci a dodavatelský řetězec, ještě více obohacují portfolio pokročilých řešení a řešení pro koncové uživatele. Kromě těchto dvou portfolií bude společnost Tech Data na trhu i nadále nabízet další tři specializovaná řešení: Datech Solutions, Maverick AV Solutions a Global Computing Components. Azlan, evropský specialista na podnikové technologie společnosti Tech Data, bude postupem času převeden a stane se součástí portfolia pokročilých řešení.

Přestože logo společnosti Tech Data se nezmění, byla aktualizována barevná paleta společnosti a grafická zařízení tak, aby obsahovaly jak základ, tak nové dimenze, a spojily jedinečné funkce společnosti Tech Data a divize Technology Solutions do jediné moderní, globální značky. Společnost Tech Data představila také svůj nový cíl, vizi a poslání. .

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor